Eimal akak always with you
Posted on Tuesday, September 17, 2013 at 9:01 AM

Assalamualaikum, jujur hati ini kata kan jiwa ku seperti hilang separuh. 17/9/2013 11.34 malam. Eimal akak rindu eimal. Dah 8 hari eimal masuk icu koma tak sedarkan diri, 8 hari jugak eimal buat akak sedih tak tenang fikirkan eimal.

Eimal kena kuat kena lawan kuman kuman tu. eimal akak yakin eimal kuat sebab eimal bukan seorang yang mudah give up kan. Eimal ramai mengharapkan eimal sihat macam dulu. Boleh senyum ketawa sama sama. Eimal budak baik sebab tu ramai sayang eimal. Ibu abah semua mengharapkan eimal sihat. Bangun ye syg kuat kan diri.

Hari tu akak pergi lawat eimal, walaupun jauh akak ikhtiar juga supaya dapat jumpa eimal, akak nak bagi kekuatan kat eimal. Akak dapat cakap ngan eimal. Eimal dengar kan apa akak cakap? Eimal nangis masa akak cakap. Akak tahu eimal dengar. Akak sampai kan pesanan budak krs klang n pesanan k.wan. Eimal kami kuat sebab kami nak eimal tahu kami kuat sebab eimal.

Doa dari kami tak pernah putus. InshaAllah eimal akan sihat. Kami menanti kepulangan mu adik.

Masa ni last meet eimal kan :'(

Older »


TOP▲
© 2011-2013 ATIQ KHALISYAH.
Design by Amer Izzat & Powered by Blogger.
Best viewed using Google Chrome with a resolution of 1366 x 667.