mencari kebahagiaan
Posted on Sunday, October 28, 2012 at 3:10 AM

Susah nak ditafsirkan perasaan ini. Aku sendiri tak pasti dengan kata hati ini, kadang-kadang cinta, kadang-kadang rindu, dan kadang-kadang menyampah. Ye aku bahagia dengan apa yang aku buat. sekurang kurang nya aku tak tersilap langkah. tak sia-sia aku menguji kesetiaan dia. dan aku tak pernah menyesal dengan apa yang aku pernah buat. yee engkau memang tak setia. kata-kata sayang hanya lah di mulut tapi bukan dihati kau. kau ingat lah weh. silap apa sekali pun yang kau pernah buat dekat aku, sikit pun tak pernah buat aku benci kau. aku maaf kan semua yang kau pernah buat walaupun ianya sangat menyakitkan.
sedih dihati ini tuhan sahaja yang tahu :)


Dear Noremyzatul faazira! thanks weh sebab pernah jadi orang ketiga. thanks sebab pernah menghancurkan kebahagiaan aku. thanks sebab pernak maki aku and thanks untuk semua nya. aku hargai apa yang kau buat. ingat weh memang sekarang aku diam tapi tak bermaksud aku dah lupa apa yang kau buat. mungkin ada perasaan dendam disebaliknya :)



Aku nak cari balik diri aku yang dulu. mungkin aku  akan lupakan semua ni buat sementara. aku kuat! aku ada keluarga, yana, kawan-kawan, k.amy,  abang faiz, and adik fazrina :) mereka lah semangat aku! even hati aku sedih macam mana sekali pun bila bersama dorang aku rasa aku lah manusia paling bahagia. terima kasih sayang.


Senyumlah selalu wahai pemilik diri walau diri mu sering disakiti. Menangislah jika tidak mampu lagi tersenyum... Menangislah! :'(







Allah nak bagi kejutan pada kita..hanya DIA sahaja yang tahu hari bahagia itu :)




0 Comment:


Post a comment
« Newer Older »


TOP▲
© 2011-2013 ATIQ KHALISYAH.
Design by Amer Izzat & Powered by Blogger.
Best viewed using Google Chrome with a resolution of 1366 x 667.